Mijn uit de hand gelopen hobby a.s. zondag 18-08 te beluisteren op de radio

15 08 2013

Graag wil ik je attenderen op mijn uit de hand gelopen hobby. Ik heb de afgelopen jaren een aantal pianoconcerten gegeven, omdat ik daarvoor gevraagd werd (en dat had te maken met het feit dat ik al sinds mijn jeugd piano speel). Uit de reacties van de luisteraars bleek dat er iets bijzonders met ze gebeurde als gevolg van mijn  klassieke improvisaties. Leuk om te merken natuurlijk. Verrassend was dat ik van veel kanten te horen kreeg dat ik hier meer mee zou moeten doen. Dat doe ik nu. Ik geef een aantal concertdiners, recitals en breng een cd uit. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt op www.classicimprovisations.com en nog leuker als je een keer komt luisteren. Laat het me dan even weten, dan kunnen we elkaar misschien nog even spreken.

Laat je verrassen door de pianolichtjes! En wil je een voorproefje van de CD “Uit het hart”? Luister dan a.s. zondagochtend 15 augustus van 7.00 tot 8.00 uur naar het programma “Tendens”, 103,5 FM van Radio Gelderland,  gepresenteerd door Rinus van Warven. Gelukkig werd het van de week al opgenomen🙂 En het werd door de manier waarop hij mij interviewde een boeiend samenzijn. Als niet alleen hij maar ook jij tevreden bent na afloop, dan ben ik het ook! Veel luistergenot toegewenst.

Hartelijke groeten,

Bert-Jan.


Acties

Information

4 responses

18 08 2013
Silvia Overeem Martens

Ik luister nu op dit moment naar je heb het nodig toeval??heel veel herkenbare uitspraken vraag waar kan ik de CD bestellen of kopen ! Ik “denk” nl dat deze heel veel rust gaat geven ! Bedankt sowieso dat ik heb mogen luisteren naar de uitzending het is een geweldig programma iedere zondag wil je dat ook doorgeven ! Vriendelijke groeten Silvia

18 08 2013
Bert-Jan van der Mieden

Beste Sylvia, dank voor je snelle en mooie reactie. De CD kun je bestellen via http://www.classicimprovisations.nl en in de Agenda zie je waar ik binnenkort optreed.
Met hartelijke groeten, Bert-Jan.

19 08 2013
Elly van Liempt

Geweldig ziel beroerende muziek. Kreeg de link door van een vriendin die altijd heel vroeg naar Omroep Gelderland luistert naar het programma van Rinus van Warven.
Ik heb genoten van de pianolichtjes en wat tranen laten rollen. Dat gebeurt als je naar binnen kijkt. Zo zijn ze bedoeld. Mooi!
Een hartelijke groet,
Elly van Liempt

19 08 2013
Bert-Jan van der Mieden

Beste Elly, heel hartelijk dank voor deze bijzondere reactie. Bijzonder voor mij ook, omdat je hiermee aangeeft dat de pianolichtjes eenzelfde effect hebben als ik bij een live-optreden mag vernemen en waarnemen. En dat is precies hetgeen ik hoopte en hoop. Ik ben je dus zeer erkentelijk voor deze openhartige reactie. Dat sterkt mij ook in de wil om zoveel mogelijk verspreiding tot stand te brengen. Dank ook aan je vriendin, die je attendeerde op de uitzending. Ik hoop dat je die wilt doorgeven aan haar.
Als je zelf anderen op de site wilt attenderen, dan stel ik dat zeer op prijs. Met hartelijke groeten, Bert-Jan.

Geef een reactie

